StarCraftCZ.com


Fórum o pokračování slavné RTS.
Právě je pát 29. bře 2024 7:55:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: čtv 18. zář 2008 17:16:18 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  Profil

Registrován: čtv 24. kvě 2007 19:23:06
Příspěvky: 83
Bydliště: Plzeň
Jedna z odlišných vlastností Zergů je jejich rychlý pohyb, rychlé reakce a jejich početnost. S nejnovějšími změnami v buildu StarCraftu II jsou tyto atributy znovu vázány na posily.

Zde je několik změn u Zergů:

- Zergské jednotky kromě Dronů se nyní po creepu mohou pohybovat o 30 % rychleji
- Creep Tumors jsou menší a zahrabávají se

Tyto změny budou mít významný dopad na strategie za Zergy, protože pokrytí území creepem bude nyní velmi důležité. Uvidíme výpady Overlord s hromadným chrlením creepu a rychlé mirkování Zergů po creepu. Zahrabané Creep Tumors přinutí ostatní rasy rychle získat přehled o dění a zatlačit zergský creep a vzít jim tak rychlý pohyb.

Otázky:
1) Co si myslíte o zvýšení rychlosti creepu?
2) Jak si myslíte, že ta změna zasáhne Zergy, Protossy a Terrany?
3) Líbí/nelíbí se vám ta změna? Proč?

Jak odpovídat?
Stačí poslat odpověď na tento příspěvek a ta bude mít tvar:
1) ...
2) ...
3) ...


Ty nejzajímavější odpovědi a náměty budou poslány do Blizzardu. Tato akce probíhá hromadně na všech fanstránkách po světě!


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: pon 22. zář 2008 8:25:24 
Co si myslite o zrychleni jednotek na zerskom creepe?

Je t o celkom zaujimava myslenka. Ja osobne je schaluji. Creep dostava novy rozmer vyuziti.

Ako tato zmena zmeni hrani za terrani, prottosi ?

Kedze zergske jednotky dostanu bonus na rychnost, musi jak terran a prottos vyberat miesta k boji mimo creep. Ak by sa rozhold bojovat na creep, musi mat dsot velku army aby mohol celit zerskej rychlej sile. S malou army na creepe nebude tak efektivny hlavne co sa tyka micra, ustupov s jednotkami. Zerg vdaka rychslot
i laho dobehne ztahujuce jednotky, ale aj lahse obkluzi surroundne malu skupinu jednotiek nepriatela.

Ako(Preco) sa vam paci nova zmena ?

Paci sa mi. Dava nove moznosti vyuzitia creeu pri mobilite zerskej army.
-vyuzitie overorda na tvorbu creepu v nepriatelske basi pri utoku nan.
-pokrytie creepom cestu k nepratelskej basi pre rychly presun jedotike v oboch smeroch, prisun novych sil z basi atd.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: pát 26. zář 2008 20:13:41 
1) Přijde mi to dost divné. Proč se dokáží pohybovat rychleji, než na normální zemi? Vždyť creep je z podstatě taková gumovitá hnusná vrstva slizu. Doufám že je nenapdne něco tak "skvělého", jako třeba že creep bude zpomalovat ne-zergské jednotky.

2) Asi znovu zopakuji to co jsem několikrát řekl: Udělají ze Zergů uplně super neporazitelnou rasu, takže na B.net to bude samej zerg-player.

3) Rozhodně se mi to nelíbí. Z toho co leze z Blizzardu to vypadá že už jenom vylepšují Zergy, ale ostatním rasám nedávají nic, čím by tyhle schopnoti šli countrovat.

Jestli to tak dopadne, tedy že zergové budou neporazitelní (nebo to bude za jiné rasy sakramentsky těžký) tak začnu uvažovat o tom, že si SC2 nekoupím. Já už chci něco pořádnýho u Protossů

Zkrátka nemám rád Zergy a tímhle chováním (a také neustálým odkládáním až někdy do 2010) mě Blizzardi stále více odrazují od nového SCčka


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2008 18:42:32 
1) Jako vyrovnání ztráty Nydus worma celkem zajímavý ale jinak na nic , k čemu je rychlejší přesun po kreepu když na menších prostorech se to nepozná a na dálku bych chtel videt magora co si postaví cestu z ovelordů, kdyz se mu vic vyplati nydus canal a jeden mariňák by mu tu cestu stejně rosekal. Lepši by bylo zrychleni utoku ci regenerace.
2)Moje taktika v sc1 byla stavet jen wraity/scouty/mutalisky a nic jinyho a vyhraval sem. takze proti mi taktice zrychleni nepomuze a muj styl to nezmeni. co se tyce jinych lidi mozna zacnou vic nicit ovelordy protoze budou mnohem vic prudit nez cokoli jinyho
3)Celkove mi to pride zbytecny, jestli Tarrani nebudou mit vylepseni na zrychleni budov bude to i nefér. A proc zrychlovat jednotky kdyz jim muzou chodit věže (to je nejblbost v sc2)?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: stř 01. říj 2008 9:37:38 
Offline
Uživatelský avatar
 ICQ  Profil

Registrován: ned 06. dub 2008 10:42:28
Příspěvky: 15
Bydliště: Tarsonis
1) Mohlo by to byt zajímavé (třeba v kombinaci s vylepšeným pathfindingem zerglingu,rychlost dronů...) ale lepsi by fakt bylo treba zrychlit utok, regeneraci a nebo zvetsit armor (o jeden stupen)

2) Zergům to docela posílí obranu, ale myslim si že by to meli nejak vybalancovat vzhledem k ostatnim rasam (treba u protosu obnova stitu +50% v dosahu pole pylonu a phase prism),specialne pro terranskou pechotu bude ale urcite tezke dobyvat zergske zakladny

3) Změna se mi líbí, protože je to něco co ve SC ještě nebylo, otázka jestli se jí podaří náležitě vybalancovat...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: je to dobre
PříspěvekNapsal: stř 22. říj 2008 16:07:34 
Ma te to tu dobře udělané už se těšim na Star Craft 2 ;)


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: ned 23. lis 2008 12:27:45 
Offline
 Profil

Registrován: ned 08. čer 2008 10:12:55
Příspěvky: 13
OMG..nechápu jak vůbec můžete uvažovat o tom, že by ten creep zrychlil rychlosti útoku.
Nevim teda jak hrajete, ale mít hodně 3/3 upgradlejch zerglingů tak tim přejedeš skoro všechno, stačí k tomu 10 ulter a fakt že přejedeš naprostou většinu jednotek. A to má zergling cooldown útoku s upgradem 6 a ultra 15. Teď si představte, že by ten creep zrychloval útok o třeba 30% takže zergling by útočil tak 3*-4* za vteřinu a ultra by útočila o třetinu rychleji než v BW.
Polovina lidí tady nadává na to že zerg je nejsilnější ale sami by ho chtěli ještě posílit.
Proto můj názor je, že to zrychlení pohybu je ok. Nemá to na hru zas takovej efekt protože těžko budeš creepovat celou mapu. Myslim že využití bude záležet na tom, jak rychle se bude rozlejzat ten creep co bleje overlord.
Myslim že dost lidí srovnává sc2 se sc:bw ale to prostě nejde. Bude to úplně nová hra, budou nový strategie, nový jednotky.

4návštěvník:
1) Proč by se měli pohybovat rychlejc než toss nebo terr?
A proč ryba ve vodě plave rychleji než ty?

2) Neporazitelnej zerg? Plnej B-net zergů?
A co teď? 75% mej her na bnetu je proti protosovi.

3) Ostatní rasy nemaj nic?
A co teda je:
Stalker? Colossus? Podle mě dost použitený jednotky..
Banshee? jejich brutální splash na zem ti během několika sekund zničí všechny scvčka
Viking?
Reaper ?

4) Klidně si sc2 nekupuj, mě to vadit nebude :)

4Whiskey: Myslim že toss může teleportovat jednotky k pylonu přímo z gatewaye, to ti nestačí?


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: pon 24. lis 2008 20:28:09 
1) Je to zajímavé využití creepu, který ted nebude nutny jen na stavění budov ale bude se moc využit i v bitvě kde by mohli být zergové v početně slabší skupině ale na to novém creepu se muže zvrátit vysledek v jejich prospěch.

2)Zergské jednotky dostanou bonus na rychlost tak by měli něco podobneho dostat i ostatní rasy kvuli balancování, jak tady už uvedl Whiskey (třeba u protosu obnova štítu +50% v dosahu pole pylonu a phase prism), a u Terranu třeba využít Sensor tower k tomu aby mohli jednotky které jsou v jeho poly střílet +25% dál a ještě střílet na jednotky které vidí jen Sensor tower.

3)Tato změna se mi moc nelíby, protože to už vypadá, že Zergové budou nej silnější rasu a ostatní rasy jsou na jejich úkor ochuzeny o sveje jednotky a schopnosti jen proto aby zergum nezpusobily moc velké straty příklad: Battlecruis Yamato Cannon Specialization - Povoluje schopnost Yamato torpéd, která zasáhnou cíle s ničivýmy plazmovýmy torpédy způsobující 260 poškození.


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: úte 25. lis 2008 11:28:41 
New píše:
ad 1)(třeba u protosu obnova štítu +50% v dosahu pole pylonu a phase prism)

super pokud plati to ze stity se obnovuji jen v klidu, kdy na jednotku neutoci

New píše:
- (u Terranu třeba využít Sensor tower k tomu aby mohli jednotky které jsou v jeho poli střílet +25% dál a ještě střílet na jednotky které vidí jen Sensor tower. )

a k siega tankum uz opravdu nic nedojde, dostrel dela stracne moc ...
(nicmene treba takove vysouvaci supply depoty jsou docela cool pripadne by mohly jit vylepsit na neco co bude par sekund po vysunuti neznicitelne, nutny nejaky cooldown na vysunuti zasunuti)

ad 3) kazdopadne to zvysuje zivotnost zergu, bo kdyz utecu na creep tak muzu urychlene presunout nacate jednotky do bezpeci a rychle prihnat zalohu...
proti masovemu oblehani tanky, ktere jsou kryte maraudery, nebo hromade kolosu to asi jen umozni rychly utek, pokud je kam ...


Nahoru
 

 Předmět příspěvku: Re: Září '08: Zergský creep
PříspěvekNapsal: stř 26. lis 2008 17:23:52 
Offline
Uživatelský avatar
 Profil

Registrován: sob 12. led 2008 19:32:19
Příspěvky: 232
for návštěvník: me teda spíš příde, že Tossům pudou nabíjet štíty hodně rychle, ale zdá se mě, že nemaj vybalancovaný životy a štíty: štítů maj hrozně málo a hodně neregenerujícího života, proto bych dal aspon polovinu rychlosti zergů regenerace života...

_________________
"Are you truly so blinded by your vaunted religion, that you can't see the fall ahead of you?" - Zeratul


"But though we strike at you from the shadows, do not think that we lack the courage to stand in the light." - Zeratul


Nahoru
 

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits     
Updated By phpBBservice.nl  
Český překlad – phpBB.cz