StarCraftCZ.com
https://forum.starcraftcz.com:443/

Srpen '08: Těžba plynu
https://forum.starcraftcz.com:443/viewtopic.php?f=13&t=109
Stránka 1 z 2

Autor:  Jata [ sob 02. srp 2008 16:36:35 ]
Předmět příspěvku:  Srpen '08: Těžba plynu

Otázky:
1) Jaké nové strategie a možnosti by měli hráči s novými mechanismy těžby plynu?
2) Jak si myslíte, že ta změna zasáhne Zergy, Protossy a Terrany?
3) Líbí/nelíbí se vám ta změna? Proč?
4) Další věci, které byste chtěli k tématu říct...

Více informací o této změně najdete ve vysvětlení od Dustina Browdera:
http://www.starcraftcz.com/index.php?news_id=374
A také ve 41. Karuneho Q&A:
http://www.starcraftcz.com/index.php?news_id=382

Jak odpovídat?
Stačí poslat odpověď na tento příspěvek a ta bude mít tvar:
1) ...
2) ...
3) ...
4) ...


Ty nejzajímavější odpovědi a náměty budou poslány do Blizzardu. Tato akce probíhá hromadně na všech fanstránkách po světě!

Autor:  Beldin [ úte 05. srp 2008 22:00:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

Vzhledem k tomu, že jsem byl vždy jenom řekněme občasný hráč a o nějaké úrovni či strategiích se u mě nedalo mluvit tak se soustředím jenom na bod číslo 3...

3) U minerálů problém není, 6 na místo 8 a rychlejší doprava dává dohromady, jak už bylo řečeno, srovnatelnou rychlost jako v prvním díle.
Plynové změny naopak mění systém těžby dost... Zmenšená základní kapacita po rychlém začátku trochu znepříjemní krásný pocit ze dvou plynů v základně a 45ti vteřinová pauza se ztrátou 100 minerálů za znovunabití na 600 plynu ten pocit srazí skoro na dno. Dosti vysoká cena na můj vkus... Na druhé straně dva vytěžené plyny dávají 2x2 tedy 4 na jednu cestu na každé základně. Možná volba v delších bojích neb neodčerpává neobnovitelné minerály +- více dělníků na dvě kolečka u rafinerií. Čili těžba plynu bude, krom prvních 1200 na každé základně, tochu dražší a náročnější. Profesionálové asi problémy mít nebudou, ale co na to my podprůměrní? Asi nezbude se stát o něco šikovnějšími pro ovládnutí plynu :-). Na straně druhé možností vývoje bude více a souboje se stanou zajímavějšími.
Takže ačkoli se mi některé aspekty, jako cena minerály/plyn=1/6, moc nezamlouvají bude to, alespoň pevně dooufám, změna lepšímu.
Howgh...

Autor:  Gi.KriggY [ čtv 07. srp 2008 9:07:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

1) Přinejmenšim už žádný prohry na zealot rush v pvt z důvodu nedostatku gasu na factorku. Protože budo všude dva gasy da se očekávat strategie rychlýho techu s expanzí protože gas se bude těžit rychlejch než v jedničce, ale zase je ho v bázi méně.
2) Těžko říct, v bw většinou platí třeba v pvz že pokud má protoss 3 gasy tak je dost těžký ho porazit ale ve dvojce? Fakt nevim..
3) Moc se mi to lelíbí, hlavně ta obnovitelnost..lepší by bylo kdyby tam bylo třeba v každý 2,500 gasu a nedal se obnovit.

Autor:  halal [ pát 08. srp 2008 11:16:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

Rozhodne to oddeli zrno od plev - spravny nacasovani tady bude hrozne dulezity - kdy postavit první, kdy druhej, kdy obnovit, kdy expandovat na dalsí plyn...
To bude vyhravat zapasy...

Autor:  hejwflke [ sob 09. srp 2008 12:33:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

no jasnačka blizzard ještě udělá že za 100 plynu bude 500 minerálu a je to uplne na hovno..

Autor:  Gi.KriggY [ úte 12. srp 2008 12:08:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

halal píše:
Rozhodne to oddeli zrno od plev - spravny nacasovani tady bude hrozne dulezity - kdy postavit první, kdy druhej, kdy obnovit, kdy expandovat na dalsí plyn...
To bude vyhravat zapasy...


Jenže zerga tim oslabí když teď upgrade na lair stojí prej 200 gasu. Navíc hydra prej za 100. Terranovi a protosovi je to jedno, oba můžou valit zeloty nebo mariňáky proti zergovi ale zerg bez gasu toho proti nim moc neudělá.

Autor:  Návštěvník [ pon 18. srp 2008 17:13:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

1.) nevidim v tom ziadne taktizovanie.. proste len obmedzenie ze tomu musim venovat cas.

2.) U zerga to bolo s plynom uz aj doteraz velmi problematicke.. a myslim ze aj nevyvazene prave na velku spotrebu plynu. Tymto novym obmedzenim (ze plynu nebude 5000) to bude myslim este horsie.. Zergovia aj tak dost natesno stihali ovladat vsetky jednotky a takto, ked budu este viac obmedzeny plynom a tiez klikanim na uprade extractoru.. budu velmi znevyhodneny.

3.) myslienka takejto zmeny tazby plynu sa mi nepaci. A to pretoze bude teda potrebne opakovane upravovat tazbu plynu a teda riesit s tym spojene mnohe dalsie problemy.
Pre zerga to bude uplne utrpenie, nakolko on je najzavyslejsi od plynu. Okrem toho ani protosackych hracov myslim nebude bavit opat a opat venovat cas tazbe plynu.
Okrem toho ak bude niekto na hrane s tazbou mineralov, a prave vtedy mu dojde plyn, tak bude proste odpisany.
Myslim ze predmetom hry by nemalo byt donekonecna upravovat uz vybudovany extractor (toto nie je simcity), ale skor vybudovat si zakladnu, zabezpecit prisun surovin a HLAVNE BOJ. A v neposlednom rade obsadzovanie a dobyvanie novych surovin.
Myslim ze hracov nebavia priliz casto opakujuce sa cinnosti, ktore su v kazdej partii, a este k tomu viac krat.. Hra sa tym stava monotonna. Napr. take stavanie Pylonov a podobne. Akurat pri nich si aspon mozem zvolit umiestntnie a tym taktizovat a budovat obranu.
A teda ked k tomu pribudne pravidelne upravovanie asymilatoru, bude to myslim nuda
Hlavne ked starcraft berie doraz na nieco uplne ine.. aspon doteraz.

4.) myslim ze v sc 1 to bolo dost dobre.. akurat sa mi zda priliz znacny skok.. ked sa plyn tazil po 8 a po vytazeni len po 2.
Myslim ze by bolo vhodne urobit napr. nasledovnu upravu:
Plynu by bolo napr. 10000, ale prvych 4000 by sa tazilo po 8.
Dalsich 3000 by sa tazilo po 6.
Dalsich 2000 po 4 a poslednych 1000 len po 2.
Cize dohromady by bolo naozaj 10000 plynu v kazdom lozisku, akurat neskor by sa tazil pomalsie.. a na vytazenie rovnakeho mnozstva by trebal ovela vyssi cas.
Hlavne je podla mna podstatne, aby nebolo potrebne investovat krystaly na tazbu plynu kvoli nejakej uprave a dalsej tazbe.

Autor:  Návštěvník [ úte 19. srp 2008 21:08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

1. Určitě to otveře možnosti hrát více defenzivně, i když ne tolik (stále budete muset zabírát ložiska krystalů) (i když je pravda že plyn mi došel vždy dřív než krystaly)
2. Zergy to zasáhne určitě dost, ale to je podle mého jedině dobře, protože mi přijde podle informací že ze zergů je úplně nezničitelná rasa. Tímhle se jejich pokrok zpomalí také určitě sníží počet zarytých "zergařů".
3. Změna se mi velice líbí, hlavně mi přijde že má i logické vysvětlení, obnova = hlubší vrtání = objev nové "kapsy" plynu. Také záleží na tom, jestli bude tato obnova nějakou dobu trvat (třeba i minimální, cca polovina nebo třetina doby tréninku mariňáka), nebo jestli bude okamžitá.

Autor:  Aries [ úte 19. srp 2008 21:09:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

K tomu poslednímu příspěvku se hlásím já, zapoměl jsem se přihlásit :oops:

Autor:  killer.exe [ stř 20. srp 2008 0:14:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Srpen '08: Těžba plynu

pokud vím tak obnova trvá 45 vteřin

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/