Nový systém těžby posouvá hru trošku do budovatelského žánru, a to se bude líbit asi jen lidem, co hrají single. Tam totiž půl hodiny budujete základnu, pak vše povylepšujete na maximální technologii, a až pak tvoříte armády pro zničení soupeře (počítače). V multi je to trošku zbytečná starost o základnu navíc a myslím že hráči by preferovali zaměření na boj.
Jinak hrál už jsem spoustu strategií, co se snaží nabídnout rozdílné strany boje, a Starcraft je vůbec jediná, co si pamatuju, kde všechny strany těží stejným systémem. Vzhledem k tomu, že se (prý) testuje více možností, by možná nebylo od věci vytvořit každé straně systém těžby který je pro ni nejvhodnější.
Třeba jako že Zergové postaví budovu na gejzírech která bude těžit sama bez dělníků a Protossi s vyspělými Proby nebudou potřebovat budovu žádnou a budou těžit přímo ze zdroje. Třeba. Nebo by se mohla objevit třetí surovina, a každá rasa by využívala jen dvě. To by otevřelo nějaké taktiky, jako: mám těžít v bližších nalezištích, kde mám jen jednu svou surovinu, nebo tam kde jsou dvě, ale blízko soupeře. A z druhé strany, v jednom nalezišti by soupeř zužitkoval jen jednu surovinu, tak ji nebudu hlídat a postarám se o to, kde by soupeř našel obě.
Jsou to jen nápady, a v žádném případě netvrdím, že jsem jejich jediný originální autor.
_________________ I hate mmmmm--oooooooo--nnnnnnnn--dddddddd--aaaaaaaayyyyyyyy--ssssssss mmmmm--oooooooo--nnnnnnnn--dddddddd--aaaaaaaayyyyyyyy--ssssssss mmmmm--oooooooo--nnnnnnnn--dddddddd--aaaaaaaayyyyyyyy--ssssssss mmmmm--oooooooo--nnnnnnnn--dddddddd--aaaaaaaayyyyyyyy--ssssssss mmmmm--oooooooo--nnnnnnnn--dddddddd--aaaaaaaayyyyyyyy--ssssssss
|